جملاتی که باید روی دیوار نوشت
ღموج درياღ

 

 

 

 

 


هيچ وقت با اين دو نفر همصحبت نشو :
١)از خود متشکر ٢)وراج

هيچ وقت دل اين دو نفر رو نشکن :
١)پدر ٢)مادر

هيچ وقت اين دو تا کلمه رو نگو:
١)نميتونم ٢)بد شانسم

هيچ وقت اين دو تا کارو نکن :
١)دروغ ٢)غيبت

...هيچ وقت اين دو تا جمله رو باور نکن :
١)آرامش در اعتياد ٢)امنيت دور از خانه

هميشه اين دو تا جمله رو به خاطر بسپار:
١)آرامش با ياد خدا ٢)دعاي پدرو مادر

هميشه دوتا چيز و به ياد بيار:
١)دوستاي گذشته رو ٢)خاطرات خوبت رو

هميشه به اين دو نفر گوش کن:
١)فرد با تجربه ٢)معلم خوب

هميشه به دو تا چيز دل ببند :
١)صداقت ٢)صميميت

 


اگر کسی به تو لبخند نمی زند علت را در لبان بسته خود جستجو کن

 


مشکلی که با پول حل شود ، مشکل نیست ، هزینه است

 



همیشه رفیق پا برهنه ها باش ، چون هیچ ریگی به کفش شان نیست

 


با تمام فقر ، هرگز محبت را گدایی مکن

و با تمام ثروت هرگز عشق را خریداری نکن

 


هر کس ساز خودش را می زند، اما مهم شما هستید که به هر سازی نرقصید

 


مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد

 

 

 


شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار

 



یادت باشه که :

در زندگی یه روزی به عقب نگاه میکنی . به آنچه گریه دار بود می خندی

 


آدمی را آدمیت لازم است ، عود را گر بو نباشد ، هیزم است

 


از دشمن خود یک بار بترس و از دوست خود هزار بار

 


فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حدی دارد


 


 

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند
رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند
درختان میوه خود را نمی خورند
خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند
ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند
گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد
نتیجه :
زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .

 


واینم جمله اخر که خیلی زیباست

 

 

وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده، تا خودت باشی و خودش

 




نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت9:26---9 تير 1392
سلام باران
وبت رو دیدم جالب بود
ممنون میشم اگه یه سر هم به وب من بزنی
منتظر نظراتت هستم
قربانت
شیدااااااااااا


milad235
ساعت9:21---14 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي
.
راستي دوتا پيشنهاد توپ بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب دوتا پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم فعالیت میکنم و درآمدش هم نسبت به روش های دیگه خیلی خوبه..
قضیه اینطوریه که سایت هر روز 6 تا تبلیغ در اختیار ما قرار میده و ما روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي مشاهده هر تبلیغ پول بدست مياريم.
این سایت ها ثبت نامشون فعلا رایگان هستند و پس زود فعالیتت رو شروع کن.
شاید بگی که درآمد از سایت ها کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم تبلیغات رو مشاهده ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت ها شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم
از این سایت ها زیاد هست.ولی من خودم دوتاش رو خیلی پسندیدم.اونم بخاطر درآمد بالا و امکانات زیادی که دارن پسندیدم.
پیشنهاد من این هس که در هر دو سایت همزمان فعالیت کنی.اینطوری از هر دوسایت درآمد داری.

پيشنهاد اول:
به اين آدرس برو
http://www.buxleaf.com/register.php?ref=milad235
و ثبت نام کن.

از اين به بعد ميتوني از طريق لينکي که سايت در اختيارت ميزاره زيرمجموعه گيري کني.بهت قول ميدم که اگه يه هفته فعاليت داشته باشي حداقل درآمد ماهانه ات بالاي 50 هزار ميشه.ولي يادت باشه تلاش مهمترين شاخصه هس

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه..

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من

پيشنهاد دوم:
سايت ميهنا.

روش کار هر دو سايت مث هم هس.

از اينجا بايد ثبت نام کني:
http://mihna.ir/?v=r

هنگام ثبتنام ازت اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
بعد از ثبتنام از بالاي سايت روي تبليغات کليک ميکني و روي علامت تيک ظاهر شده کليک ميکني و چن ثانيه که صبر کني پول به حسابت واريز ميشه.

هر روز تبليغات جديدي رو ميزارن.

فقط يادت باشه بايد زيرمجموعه بگيري تا درآمدت چندين برابر بشه
.


حریم عشق
ساعت22:29---13 آذر 1391
واقعا؟؟؟؟ اوکی باشه حتما مطالب اموزشی میذارم امیدوارم به درد شما بخوره :ئی ولی چرا خودت وبلاگت رو اپ نمیکنی تنبل خانوم :ئی

mehrzad
ساعت19:20---9 آذر 1391
خدایا جوابمو بده.. خدایا ! می بینی چقدر تنهام؟
می بینی چقدر درگیر ذهنیات خودم هستم؟ خدایا! می بینی هر روز دارم مثل شمع درون خودم
می ریزم خدایا! گفتی با سوخته دل هایی، کجایی؟ صدای دلم رو می شنوی خدایا! هر چقدر دورت میگردم صدای کمتری ازتو می شنوم هستی؟ خدایا ! می بینی هر شب از اشکام، دریا می سازم خدایا! کجایی جقدر می خوای به من نگاه کنی؟ من رو به کی سپردی؟ من رو کجا گذاشتی؟ خدایا! از دیدن زجرهام لذت می بری؟ تا به کی سرم رو بالانگه دارم و از درون وجودم و روحم ریسیده بشه؟ خدایا! تو می خوای من به کی به غیر از خود تو پناه بیارم؟ خدایا! دو راهی های زندگی ام رو چرا هر روز بیشتر و بیشتر می کنی؟ خدایا! چرا رنج و درد زمونه رو به پای من می ریزی؟ ببینم تو قسمت من گذاشتی که دیگران رو از آب و گل در بیارم و بعد خودم تو باتلاق برم؟ در دو روز عمر کوته سخت جانی کرده ام توی این هزار و یک شب بس نبود که به پای عشق الهی بشینم که حالا باید پر هام روبرات بسوزونم؟ خدایا! دیدی که من در مقابل همه چیز سکوت کردم و دلم به هزار صدای زهر دار شکست و نزاشتم کسی صداش رو بشنونه خدایا! بعضی وقتها می مونم نفرین کنم یا دعا کنم خدایا! من هزار بار پای دلم نشستم و خسارت هاش رو به جون خریدم تو با ساکت بودنت نمک به زخم من نزن خدایا! باشه خنده حرام چرا نمی زاری از ته دلگریه کنم نه یک خنده بر لب نه آسودن از غم حتی کسی با دل خستهام در زندگی تکیه گاهم نبود خدایا ! از کودکی من تو با من بودی و راه رو به من نشون می دادی حالا خودت بهم بگو چرا؟؟؟؟؟؟ خدایا حکمتت چیه؟؟؟؟؟ خدااااااااااااااااااااااااااا


رضا
ساعت18:41---8 آذر 1391
باز یادم رفت اسممو بنویسممممممممم

رضا
ساعت12:10---5 آذر 1391
منو با چه اسمی لینک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟نمیبینم چیزی؟ اینم نظر.........عالی بود

رضا
ساعت12:07---5 آذر 1391
منو با چه اسمی لینک کردی؟؟؟؟؟؟؟؟نمیبینم چیزی؟ اینم نظر.........عالی بود

reza
ساعت11:57---5 آذر 1391


حریم عشق
ساعت14:54---30 آبان 1391
naaaa bayad montazer ye havades bozorg bod omidvaram hich etefaghi nayofte

ی دوست
ساعت10:28---28 آبان 1391
سلام.شرمنده که انتقاد میکنم ولی وبت را کمی تغییر بده چون قالبش با مطالب و رنگ مطالبت نمیخونه

sepid
ساعت20:57---26 آبان 1391
ghashang budddd kolli estefade kardam

sepid
ساعت20:56---26 آبان 1391
ghashang budddd kolli estefade kardam

ریحانه(طایفه ماه عسلی ها)
ساعت14:34---26 آبان 1391
باز این چه شورش است که در خلق عالم است\\باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است...سلام.آپم..حتما سر بزن...منتظرتم....لطفا نظر فراموش نشهههه.باشه؟

حریم عشق
ساعت23:49---24 آبان 1391
خیلـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــی زیبا بود بی نهایت قشنگ و پرمحتوا ای ول کلی استفاده کردم موفق باشی

اشک ها و لبخندها
ساعت11:20---24 آبان 1391
chashm,saay mikonam inaro yadam bemone

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - قالب وبلاگ